۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۵۷۲۵۰۲
دبیر اتحادیه دانشجویی دفتر تحکیم وحدت:

مسؤولان به دنبال حل مشکلات مردم باشند| مسائل کشور برای مردم شفاف‌سازی شود

دبیر اتحادیه دانشجویی دفتر تحکیم وحدت با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور از مسؤولان خواست که به دنبال حل مشکلات مردم باشند و در نظارت همگانی مردم را به صحنه آورند.
علی دهقان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی دهقان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران به نمایندگی از اتحادیه دانشجویی دفتر تحکیم وحدت با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور از مسؤولان خواست که به دنبال حل مشکلات مردم باشند و در نظارت همگانی مردم را به صحنه آورند.

وی با بیان این‌که ما در جمهوری اسلامی محرمانه نداریم و باید مسائل کشور برای مردم شفاف‌سازی شود، نسبت به عده‌ای از مسؤولان در کشور که کار و تلاش می‌کنند اما نگاهشان به ظرفیت‌های داخلی نیست و چشم به غرب دوخته‌اند، انتقاد کرد.

دهقان همچنین از مسؤولانی که بسیار تلاش می‌کنند اما در اولویت‌بندی کارها نیز دچار مشکل شده‌اند انتقاد کرد و اظهار داشت: به عقیده دانشجویان انقلابی دفتر تحکیم آنچه جمهوری اسلامی برای تحقق مرحله سوم از مراحل پنجگانه تمدن اسلامی به آن احتیاج دارد وجود مردمی با نظارت همگانی است.

وی در ادامه به بیان ویژگی‌های مسؤول مردمی پرداخت و گفت:‌ مسؤول مردمی رنج مردم کف جامعه را درک می‌کند و می‌داند که قشر مردم برای تهیه مایحتاج زندگی خود با چه سختی‌هایی روبه رو هستند.

دبیر اتحادیه دانشجویی دفتر تحکیم وحدت افزود: مسؤول مردمی، مردم را تکریم می‌کند و سازوکارهای اداری را به گونه‌ای انجام می‌دهد که عزت و کرامت مردم حفظ شود.

دهقان اقتصاد را از اولویت‌های اصلی کشور برشمرد و ابراز کرد: هم محدودیت‌های گسترده‌ای در صنعت هسته‌ای داریم و هم تحریم‌های جدید، اما متأسفانه رؤسای دولت و مجلس بر خلاف اوامر رهبری به دنبال امضای قراردادهای ننگینی همچون FATF هستند.

وی همچنین افزود: مفسدان اقتصادی باید به سرعت محکوم شوند و آقایی دلار از بین برود و به جای آن پیمان پولی دو جانبه بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای طرف قرارداد است.

نماینده اتحادیه دانشجویی دفتر تحکیم وحدت خاطرنشان کرد:‌ مسؤولان باید با مردم و در کنار مردم باشند تا شرایط را به درستی درک کنند و به دنبال حل اساسی مسائل مملکت باشند./920/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات